Najbliższy termin szkolenia

[ult_countdown count_style=”ult-cd-s2″ datetime=”2015/02/02 09:00:09″ ult_tz=”ult-wptz” countdown_opts=”sday,shr,smin,ssec” tick_size=”36″ tick_style=”bold” tick_sep_size=”13″ br_time_space=”0″ string_days=”Day” string_days2=”Days” string_weeks=”Week” string_weeks2=”Weeks” string_months=”Month” string_months2=”Months” string_years=”Year” string_years2=”Years” string_hours=”Hour” string_hours2=”Hours” string_minutes=”Minute” string_minutes2=”Minutes” string_seconds=”Second” string_seconds2=”Seconds”]

Nikt z nas nie lubi, jak mu się cokolwiek sprzedaje, ale wszyscy lubimy kupować. Dlaczego tak się dzieje?

Na różnych etapach w procesie sprzedaży klienci z obawy przed zmianą stawiają sobie pytania: „Nie wiem czy jesteś osobą, którą chcę współpracować”? „ Nie widzę różnicy w tej ofercie”? „Nie wiem, czy twój produkt zaspokaja moje potrzeby”? Sukces firmy zależy od dobrze przygotowanych handlowców, którzy potrafią w umiejętny sposób reagować na reakcje obronne swoich klientów. A wszystko po to, by ułatwić klientowi podjęcie właściwej decyzji.

Zapraszamy na intensywny warsztat poświęcony technikom sprzedaży.

 


Dzięki udziałowi w zajęciach uczestnicy:

  • poznają swoje mocne i słabe strony,
  • w obszarach rozwoju będą mieli narzędzia do ich wypełnienia
  • dowiedzą się jakie znaczenie ma język korzyści i jak wykorzystać tę wiedzę w swojej pracy,
  • będą mieli plan działań rozwojowych na przyszłość,
  • poznając podstawowe typy osobowości, nauczą się trafniej dopasowywać swój przekaz w rozmowie ze swoimi klientami,
  • poznają techniki perswazji i manipulacji stosowane przez klientów,
  • będą potrafili uzasadnić Klientowi zakup jego językiem, bez odwoływania się do argumentów emocjonalnych
  • zbudują relacji oparte o szacunek i racjonalne argumenty
  • dowiedzą się jak tworzyć długofalowe relacje z klientami,
  • nauczą się planować działania prospectingowe pozwalające na budowanie baz potencjalnych klientów,
  • poznają metody analizy oferty własnej w porównaniu z ofertą konkurencji,
  • dowiedzą się na czym polegają działania posprzedażowe.

HANDLOWIEC

  • Poznaj samego siebie
  • Cechy idealnego handlowca
  • Wymagania stawiane handlowcom

KLIENT

  • Dlaczego ludzie kupują?
  • Hierarchia potrzeb
  • Korzyści skłonności i przekonania
  • Język korzyści
  • Jakie korzyści odniosą klienci korzystając z Twoich usług czy produktów?
  • Jakie obietnice wypełniają Twoje produkty?
  • Jak Twoja firma komunikuje o istnieniu produktów?
  • Podstawowe typy osobowości
  • Charakterystyka
  • Rozpoznanie
  • Typologia klientów MBTI

PROSPECTING

  • Kto jest naszym odbiorcą?
  • Segmentacja a ocena rentowności
  • Komu warto sprzedawać?
  • Reguła pareto
  • Określanie potencjału klienta
  • Czynniki sukcesu w sprzedaży
  • Jak sprawić aby klient wybrał naszą ofertę?
  • Tworzenie relacji z klientem
  • Komunikacja werbalna
  • Komunikacja niewerbalna
  • Perswazja i manipulacja
  • Empatia

PROCES SPRZEDAŻY

  • Planowanie wizyty handlowej
  • Wyznaczanie celów wizyty
  • Analiza sytuacji
  • Nawiązanie kontaktu
  • Przebieg procesu sprzedaży
  • Otwarcie i wzbudzenie zaufania
  • Analiza potrzeb i oczekiwań klienta
  • Prezentacja oferty językiem korzyści
  • Próba zamknięcia sprzedaży
  • Neutralizowanie obiekcji
  • Czym są obiekcje?
  • Rodzaje obiekcji i zastrzeżeń oraz ich znaczenie
  • Finalizowanie sprzedaży
  • Działania posprzedażowe
  • Podsumowanie wizyty
  • Co się dzieje z klientem?
  • Potwierdzić słuszność zakupu
  • Nadzór nad przebiegiem realizacji zamówienia
  • Monitoring satysfakcji

Wykłady, ćwiczenia, wymiana doświadczeń, analizy przypadków, dyskusje kierowane.

 

Terminy:

 

Zapytaj o termin najbliższego szkolenia.

Cena:

 

już od 950 zł/osobę

Co zawiera cena?

  • Indywidualne konsultacje po szkoleniu.
  • Lunch.
  • Przerwy kawowe.
  • Materiały szkoleniowe.
  • Certyfikat.

Dyplomowany trener biznesu – praktyk z 20 letnim stażem. Specjalista w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu i rozwoju kompetencji osobistych. Związany zawodowo miedzy innymi z firmami: Wedel, Frito-Lay, Ferrero, Woseba, Ambra, Oceanic, Amplico Life, Thermoplast, Jelfa, AstraZeneca, GlaxoSmithKline.

 

 

 

 

Zarejestruj uczestnika

Zapytanie ofertowe
  1. (wymagane)
  2. Zgodnie ustawą "O świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną" z dnia 18 lipca 2002r. (DZ. U. nr. 144 poz. 1204) wyrażam zgodę na przesyłanie mi przez firmę StepbyStep na powyżej wskazany adres poczty elektronicznej ofert i informacji handlowych (szkoleniowych). W każdej chwili przysługuje mi prawo odwołania powyższej zgody.
Dane kontaktowe
  1. (wymagane)
  2. (wymagane)
  3. (wymagany ważny e-mail)
  4. Captcha
 






cforms contact form by delicious:days