Umiejętności miękkie są podstawą do osiągania stabilnych, pozytywnych wyników biznesowych. Wraz ze wzrostem pozycji w organizacji umiejętności „miękkie” nabierają coraz większego znaczenia. Podstawą do skutecznego nawiązywania i budowania trwałych relacji jest świadomość siebie. Kwestionariusz MBTI® i warsztaty z nim połączone są idealnym narzędziem do tego żeby wydatnie zwiększyć skuteczność całego zespołu, a także poszczególnych pracowników indywidualnie. Wynik MBTI określa osobowość w 4 obszarach preferencji:

  • Źródła energii, z pracy indywidualnej lub pracy z ludźmi.

  • Zbierania informacji, na podstawie zmysłów lub intuicji.

  • Podejmowania decyzji, na podstawie faktów lub relacji międzyludzkich.

  • Stylu działania, dokładnego planowania lub otwartych opcji.

Dzięki znajomości własnych preferencji, manager dużo łatwiej może określić, w jakich obszarach będzie szczególnie silny, a gdzie warto zmodyfikować swój styl działania, aby osiągnąć lepsze rezultaty.
Po wypełnieniu przez uczestników kwestionariusza w czasie warsztatu określamy ostatecznie jeden z 16 typów osobowości, uczymy uczestników wykorzystania całego spektrum swoich preferowanych sposobów działania, a także pokazujemy jak może rozwinąć swój potencjał korzystając z mniej preferowanych funkcji. Warsztaty MBTI® w zależności od potrzeb klienta mogą kłaść nacisk na konkretne aspekty zastosowania wiedzy dotyczącej typu osobowości. Przykładowe obszary to: zarządzanie projektem, efektywność menedżerska, komunikacja, zarządzanie zespołem.

Oprócz konkretnej wiedzy na swój temat, uczestnicy warsztatów mocno integrują się ze sobą, co sprawia, że warsztaty MBTI® idealnie nadają się także jako biznesowy element spotkań off-site.

Zajęcia prowadzone są w formie interaktywnej, warsztatowej z możliwością rozpatrywania przypadków indywidualnych. Warsztaty prowadzone są w grupach maksymalnie 12 – 14 osobowych.

Tematy poruszane na zajęciach odnoszą się do rzeczywistych sytuacji, z którymi menedżerowie spotykają się w codziennej pracy. Po każdym module tematycznym są podsumowania, których celem jest określenie przez uczestników możliwości wykorzystania wiedzy i umiejętności w ich praktyce zawodowej.

Metody aktywizujące:

Krótki wykład, ćwiczenia, wymiana doświadczeń, analizy przypadków, dyskusje kierowane, scenki.

ARArtur Rak

Dyplomowany trener biznesu – praktyk z 20 letnim stażem. Specjalista w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu i rozwoju kompetencji osobistych. Związany zawodowo miedzy innymi z firmami: Wedel, Frito-Lay, Ferrero, Woseba, Ambra, Oceanic, Amplico Life, Thermoplast, Jelfa, AstraZeneca, GlaxoSmithKline.

Więcej…[/vc_column_text]Co zawiera cena?

  • Indywidualne konsultacje po szkoleniu.
  • Lunch.
  • Przerwy kawowe.
  • Materiały szkoleniowe.
  • Certyfikat.
  • Raport po szkoleniu.
[/vc_column_text][/vc_tab]

masz pytania