Sprawiedliwie czy nie – oceniamy innych i jesteśmy oceniani po wyglądzie. Mimo nieuchronności tego stwierdzenia wszyscy powinniśmy mieć świadomość, że nasz wizerunek leży w naszych rękach i, że dobrze zarządzany zawsze przyczynia się do rozwoju kariery. Nasze szkolenie w przystępny i przyjazny uczestnikom sposób przedstawia podstawowe kroki jakie należy podjąć w celu kreacji profesjonalnego wizerunku bez pomocy magii.

Szkolenie zaprojektowano  z myślą o tych, którzy pragną wzmacniać swój prestiż i cieszyć się szacunkiem w codziennym kontakcie z pracownikami, kontrahentami i klientami. W szczególności kierujemy je do kadry menadżerskiej oraz pracowników, którzy poprzez relacje z otoczeniem firmy mają wpływ na jej wizerunek.

Program

Jak cię widzą, czyli rola wygładu w kontaktach służbowych.

  • Wizerunek we współczesnym świecie.
  • Wizerunek pracownika a PR firmy.
  • Spójność wyglądu z pozycją zawodową.
  • Konsekwencje nonszalanckiego podejścia do kwestii wizerunkowych.
  • Rola pierwszego wrażenia.

Białe czy czarne, czyli dress code w miejscu pracy i poza nim.

  • Dress code formalny – co, gdzie i kiedy?
  • Business casual – definicja i reguły zastosowania.
  • Rozmaite interpretacje sformułowania dress-code.
  • Garderoba w podróży służbowej.
  • Profesjonalny strój wieczorowy.

Klasyka zawsze bezpieczna, czyli tradycyjny strój służbowy.

  • Standardy ubioru służbowego w Polsce.
  • Standardy dress code’u na świecie.
  • Ubiór służbowy a pory roku.
  • Moda a profesjonalny wizerunek.
  • Odstępstwa od reguły – jak, gdzie, kiedy?

Świadomość wizerunku osobistego, czyli jak cię widza inni.

  • Typy kolorystyczne, metody doboru barw garderoby służbowej.
  • Podstawowa analiza kolorystyczna uczestników szkolenia.
  • Typy sylwetek, odpowiednie i profesjonalne fasony dla każdego.

Podpory dobrego wizerunku, czyli strój to nie wszystko.

  • Fryzura – dobór do kształtu twarzy, sylwetki, okazji i pozycji zawodowej.
  • Elegancki makijaż w kontaktach służbowych, zasady komponowania, kolorystyka.

Nie wszystko złoto co się świeci, czyli magiczna rola dodatków.

  • Biżuteria a zasady dress code’u.
  • Obuwie w biznesie – kolory, fasony, rodzaje.
  • Okulary, teczka, gadżety – dodatki jako atrybuty profesjonalnego biznesmena i nowoczesnej bizneswoman.

Co, gdzie i za ile, czyli czy profesjonalny wizerunek musi kosztować fortunę.

  • Podstawowe marki: „sieciówka” czy projektant?
  • Po czym poznać jakość ubrania?
  • Konsultant wizerunku – dla kogo i dlaczego?
  • Nowoczesne usługi wizerunkowe.

Metodologia

Zajęcia prowadzone są w formie interaktywnej, warsztatowej z możliwością rozpatrywania przypadków indywidualnych. Warsztaty prowadzone są w grupach maksymalnie 12 – 14 osobowych.

Tematy poruszane na zajęciach odnoszą się do rzeczywistych sytuacji, z którymi menedżerowie spotykają się w codziennej pracy. Po każdym module tematycznym są podsumowania, których celem jest określenie przez uczestników możliwości wykorzystania wiedzy i umiejętności w ich praktyce zawodowej.

Metody aktywizujące:

Krótki wykład, ćwiczenia, wymiana doświadczeń, analizy przypadków, dyskusje kierowane, scenki.

 

Trener

ARArtur Rak

Dyplomowany trener biznesu – praktyk z 20 letnim stażem. Specjalista w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu i rozwoju kompetencji osobistych. Związany zawodowo miedzy innymi z firmami: Wedel, Frito-Lay, Ferrero, Woseba, Ambra, Oceanic, Amplico Life, Thermoplast, Jelfa, AstraZeneca, GlaxoSmithKline.

Więcej…

 

Co zawiera cena?

  • Indywidualne konsultacje po szkoleniu.
  • Lunch.
  • Przerwy kawowe.
  • Materiały szkoleniowe.
  • Certyfikat.
  • Raport po szkoleniu.

masz pytania