Cel szkolenia

  • zrozumienie znaczenia orientacji na Klienta w ich pracy,
  • doskonalenie umiejętności poprawnego komunikowania się z Klientem,
  • wykorzystanie umiejętności wywoływania dobrego wrażenia na Kliencie,
  • zwiększenie efektywności sprzedaży

Program

  • Kim jest Twój Klient?
  • Otoczenie konkurencyjne, analiza ofert konkurencji
  • Fazy procesu sprzedaży
  • Cechy idealnego sprzedawcy
  • Omówienie pojęcia „Kompetencje sprzedażowe”
  • Mowa ciała – w jaki sposób ocenia nas Klient?
  • Komunikacja – ważny aspekt procesu sprzedaży
  • Badanie potrzeb Klienta jako klucz do pełnego sukcesu
  • Dlaczego handlowcy popełniają błędy?

Metodologia

Zajęcia prowadzone są w formie interaktywnej, warsztatowej z możliwością rozpatrywania przypadków indywidualnych. Warsztaty prowadzone są w grupach maksymalnie 12 – 14 osobowych.

Tematy poruszane na zajęciach odnoszą się do rzeczywistych sytuacji, z którymi menedżerowie spotykają się w codziennej pracy. Po każdym module tematycznym są podsumowania, których celem jest określenie przez uczestników możliwości wykorzystania wiedzy i umiejętności w ich praktyce zawodowej.

Metody aktywizujące:

Krótki wykład, ćwiczenia, wymiana doświadczeń, analizy przypadków, dyskusje kierowane, scenki.

 

Trener

ARArtur Rak

Dyplomowany trener biznesu – praktyk z 20 letnim stażem. Specjalista w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu i rozwoju kompetencji osobistych. Związany zawodowo miedzy innymi z firmami: Wedel, Frito-Lay, Ferrero, Woseba, Ambra, Oceanic, Amplico Life, Thermoplast, Jelfa, AstraZeneca, GlaxoSmithKline.

Więcej…

 

Co zawiera cena?

  • Indywidualne konsultacje po szkoleniu.
  • Lunch.
  • Przerwy kawowe.
  • Materiały szkoleniowe.
  • Certyfikat.
  • Raport po szkoleniu.

masz pytania