Cel szkolenia

  • Przypomnienie zagadnień związanych obsługą klienta oraz procesu sprzedaży
  • Rozwinięcie efektywnej komunikacji z klientem poprzez zastosowanie odpowiednich technik
  • Przećwiczenie technik radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem
  • Identyfikacja własnych preferencji odbioru informacji w celu lepszego dostosowanie języka do klienta.

Program

  • Co to jest profesjonalna obsługa klienta,
  • Fazy procesu sprzedaży,
  • Badanie potrzeb,
  • Typologia klientów,
  • Trudne sytuacje: skargi, reklamacje,
  • Techniki aktywnego słuchania, metoda 2P i 3P,
  • Elementy asertywności.

 

Metodologia

 

Zajęcia prowadzone są w formie interaktywnej, warsztatowej z możliwością rozpatrywania przypadków indywidualnych. Warsztaty prowadzone są w grupach maksymalnie 12 – 14 osobowych.

Tematy poruszane na zajęciach odnoszą się do rzeczywistych sytuacji, z którymi menedżerowie spotykają się w codziennej pracy. Po każdym module tematycznym są podsumowania, których celem jest określenie przez uczestników możliwości wykorzystania wiedzy i umiejętności w ich praktyce zawodowej.

Metody aktywizujące:

Krótki wykład, ćwiczenia, wymiana doświadczeń, analizy przypadków, dyskusje kierowane, scenki.

 

Trener

ARArtur Rak

Dyplomowany trener biznesu – praktyk z 20 letnim stażem. Specjalista w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu i rozwoju kompetencji osobistych. Związany zawodowo miedzy innymi z firmami: Wedel, Frito-Lay, Ferrero, Woseba, Ambra, Oceanic, Amplico Life, Thermoplast, Jelfa, AstraZeneca, GlaxoSmithKline.

Więcej…

 

Co zawiera cena?

  • Indywidualne konsultacje po szkoleniu.
  • Lunch.
  • Przerwy kawowe.
  • Materiały szkoleniowe.
  • Certyfikat.
  • Raport po szkoleniu.

masz pytania