Cel szkolenia
- Przypomnienie zagadnień związanych obsługą klienta oraz procesu sprzedaży
- Rozwinięcie efektywnej komunikacji z klientem poprzez zastosowanie odpowiednich technik
- Przećwiczenie technik radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem
- Identyfikacja własnych preferencji odbioru informacji w celu lepszego dostosowanie języka do klienta.
Program
- Co to jest profesjonalna obsługa klienta,
- Fazy procesu sprzedaży,
- Badanie potrzeb,
- Typologia klientów,
- Trudne sytuacje: skargi, reklamacje,
- Techniki aktywnego słuchania, metoda 2P i 3P,
- Elementy asertywności.
Metodologia
Zajęcia prowadzone są w formie interaktywnej, warsztatowej z możliwością rozpatrywania przypadków indywidualnych. Warsztaty prowadzone są w grupach maksymalnie 12 – 14 osobowych.
Tematy poruszane na zajęciach odnoszą się do rzeczywistych sytuacji, z którymi menedżerowie spotykają się w codziennej pracy. Po każdym module tematycznym są podsumowania, których celem jest określenie przez uczestników możliwości wykorzystania wiedzy i umiejętności w ich praktyce zawodowej.
Metody aktywizujące:
Krótki wykład, ćwiczenia, wymiana doświadczeń, analizy przypadków, dyskusje kierowane, scenki.
Trener
Dyplomowany trener biznesu – praktyk z 20 letnim stażem. Specjalista w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu i rozwoju kompetencji osobistych. Związany zawodowo miedzy innymi z firmami: Wedel, Frito-Lay, Ferrero, Woseba, Ambra, Oceanic, Amplico Life, Thermoplast, Jelfa, AstraZeneca, GlaxoSmithKline.
Co zawiera cena?
- Indywidualne konsultacje po szkoleniu.
- Lunch.
- Przerwy kawowe.
- Materiały szkoleniowe.
- Certyfikat.
- Raport po szkoleniu.