Cel szkolenia
Szkolenie ma na celu zdobycie praktycznych umiejętności tworzenia efektywnego planu działania i planowania. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak analizować potencjał swojego terytorium i skutecznie planować aktywność sprzedażową.
Program
1. Zarządzanie przez cele: wyznaczanie celów zgodnych z misją firmy
2. Zasady ustalania priorytetów
3. Zdefiniowanie własnych złodziei czasu i nabycie umiejętności świadomego ich unikania
4. Korzystanie z dostępnych zasobów, potrzebnych do realizacji założonych zadań
5. Tworzenie planów krótko i długoterminowych
6. Standardy pracy w sprzedaży
7. Struktura wykorzystania czasu pracy przez pracowników sprzedaży
8. Pomiar wyników pracy PH
9. Ocena skuteczności działania PH – wybrane wskaźniki
10. Mierniki efektywności – udział w rynku, utrzymanie klientów, rentowność klientów
11. Wybór rynków docelowych: segmentacja, targeting, pozycjonowanie
Metodologia
Zajęcia prowadzone są w formie interaktywnej, warsztatowej z możliwością rozpatrywania przypadków indywidualnych. Warsztaty prowadzone są w grupach maksymalnie 12 – 14 osobowych.
Tematy poruszane na zajęciach odnoszą się do rzeczywistych sytuacji, z którymi menedżerowie spotykają się w codziennej pracy. Po każdym module tematycznym są podsumowania, których celem jest określenie przez uczestników możliwości wykorzystania wiedzy i umiejętności w ich praktyce zawodowej.
Metody aktywizujące:
Krótki wykład, ćwiczenia, wymiana doświadczeń, analizy przypadków, dyskusje kierowane, scenki.
Trener
Dyplomowany trener biznesu – praktyk z 20 letnim stażem. Specjalista w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu i rozwoju kompetencji osobistych. Związany zawodowo miedzy innymi z firmami: Wedel, Frito-Lay, Ferrero, Woseba, Ambra, Oceanic, Amplico Life, Thermoplast, Jelfa, AstraZeneca, GlaxoSmithKline.
Co zawiera cena?
- Indywidualne konsultacje po szkoleniu.
- Lunch.
- Przerwy kawowe.
- Materiały szkoleniowe.
- Certyfikat.
- Raport po szkoleniu.